Ελένη Μήτσιου

25 10 2012

logo met

Όλα ξεκίνησαν το 2006 στην πρώτη μου μετακόμιση … η βάση μιας παλιάς ξύλινης ντουλάπας έγινε τραπεζάκι σαλονιού, η παλιά βιτρίνα της γιαγιάς μου βιβλιοθήκη και η φοιτητική συρταριέρα ενός φίλου κομοδίνο.

Φέτος, μετά από 6 χρόνια, η παλιά βιτρίνα μιας μαμάς αφύπνισε το ενδιαφέρον μου για την αναπαλαίωση και την μεταποίηση.  Η χαρά της δημιουργίας και της αναβίωσης των παλιών επίπλων, μου δημιούργησαν την επιθυμία να ασχοληθώ με αυτά.

Σας καλωσορίζω στη σελίδα με τις δημιουργίες μου.

Ελένη Μήτσιου

e-mail : elenisunenergy@gmail.com


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

